torsdag 7 april 2011

Mårbacka och dagens prognos....

Härliga Mårbackapelagoner inköpta på Blomsterlandet...

Ett litet sent inlägg så här på kvällskvisten. Dagens "prognos" är klart mycket bättre och jag har faktiskt orkat att städa lite nu på eftermiddagen efter en lite jobbig morgon. Jädrar vad låg man blir efter magsjuka. Har som sagt inte haft det på säkert 20 år så jag kommer inte ihåg hur matt man blir efteråt. Men nu ikväll har jag till och med njutit av maten som blev varm nyponsoppa och goa luftiga mackor med rökt skinka!
Jag är glad att jag hann göra en del nogrann städning förra veckan och fick köpt nya fina blommor till fönstrena så det är klart inför helgen. Så nu är det bara lite mer handling och "grooming" av mig själv sen så ska man nog vara fit for fight igen....

Såg förresten att det har varit 10 000 unika fina besökare inne på min lilla blogg och det är ju helt fantastiskt!! Detta måste firas och jag vet att jag lovade er en tävling för ett tag sen som inte blev av. Men nu ska det bli av! Håll utkik inom dom närmaste dagarna så dyker det snart upp....



2 kommentarer:

Anonym sa...

10 000 besökare ! ett stort GRATTIS! Mor

Pia sa...

Grattis till alla dina besökare! KUL! Magsjuka är en form av fasta, inte så behaglig men ganska effektiv! kram på dig syrran!
Pia