onsdag 8 september 2010

Zzzz...








































Fick mig en spännande överraskning i morse. Jag har inte varit uppe och ammat Sixten alls i natt! Vad hände? Sixten har alltså sovit från nio i går kväll till sju på morgonen. Fantastiskt skönt! Vet att jag vaknade vid fem och kollade om han inte var vaken och skulle ha mat, men han sov så gott så det vara bara att vända sig om och somna om.... Peppar, peppar, hoppas detta håller i sig....

Gårdagen bjöd på lunch ute med mannen och svärfar och sen åkte jag till L och lille A och fick kaffe, glass och mysig pratstund. Det är väldigt roligt att så många i min omkrets har fått barn samtidigt så man inte är mammaledig ensam.

Idag får det bli en lugn dag. Har varit på språng i två dagar nu så idag får det bli vila, ja kanske lite målning också. Vill gärna bli klar någon gång....

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för att du kom idag lille Sixten. Du var så glad o log så mycket, Visst kände du igen mormor??
Vi hade en härlig eftermiddag.Tack för att ni finns.
Kram från mormor