söndag 5 september 2010

50 till 56 till 62?...


Tiden går alldeles för fort. Har fått börja lägga undan massa kläder redan som inte går att få på lillkillen längre. Är rädd för att inte ta vara på den här tiden på bästa sätt utan bara låta dagarna gå. Har ju längtat efter att få ha det precis så här som vi ha det nu, en familj, så nu vill jag pausa.
Riktigt njuta och bara vara....

Men så är livet, det stannar inte, och därför ska jag verkligen se till att njuta av varje ögonblick. Som igår när vi hade jättemysigt hos min syster och hennes familj, som idag när vi hämtade mamma och åkte på en liten utflykt och kollade in hemslöjdens dag, som idag när jag, mannen och lillkillen tog en promenad vid Ätran, som imorgon när jag och Sixten ska ligga och mysa i sängen innan vi ska åka och hälsa på alla barnen och kollegor på jobbet... Jag ska njuta, så det så!!!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja tiden går väldigt fort, tycker det var väldigt fint skrivet om hur du tar vara på tiden. Man får verkligen känslan av att du njuter : )
Hoppas du får det trevligt idag när ni ska hälsa på kollegorna och barnen. Själv ska jag till mitt jobb imorgon tänkte jag.
Förresten vi har många fina stråk här i Tvååker : ) bara att bestämma en dag.
Kramar till dig

Mikabella sa...

Hej Jennie!

Vad roligt att du hittade mig! Måste får börja med att tacka för dina snälla ord. Det värmer så! Sen måste jag berömma din blogg! Så super mysigt. Blir alldeles mjuk och mysig av att titta runt :)

Kommer ihåg dig! Var längesen vi sågs!

Du är varmt välkommen med ett mail så skall jag berätta mer för dig om min fotografering!

Mvj hälsning och en stor kram / Mikaela