tisdag 14 september 2010

Overall...

Hm
Lindex
Lindex
                   
Ja detta med overall är inte lätt. Det var en av anledningarna till att jag åkte till Gekås idag. Har ingen aning vilken storlek man ska ha, hur tjock ska den vara osv??
Har hittat en jättemysig på Hm, lite lurvig sådär. Men hur länge kan man ha en sån, och vilken storlek ska man ta? Lillkillen växer ju så det knakar. Sen behöver man kanske en varmare till vintern och hur mycket kan han ha växt då? Sixten kommer ju vara 5-6 månader i december och januari, och nu har han 56-62. Lindex har två väldigt fina overaller, en i jeans och en i brunt. Tycker de är fina bägge två och det gäller att bestämma sig snabbt. Kan tänka mig att det tar slut snabbt!

Gekås hade förresten inga som jag tyckte om, är inte speciellt förtjust i märken och figurer på så det fick vara...

3 kommentarer:

Pia sa...

Den bruna tycker jag var finast! Skulle Sixten klä bra i!
Kram från syster Yster! KOmmer snart och pussar lite på min systerson!

caroline sa...

det är skit svårt med overall, jag körde på för stor till ella, jag vill ju att hon ska kunna ah den i mer än 1 månad =) hittade du något på Ullared? kram

Nina - Glamourmamman sa...

Den bruna nalledressen är ju sååå söt!! Charlie fick den av Jonathan o Frida i present, och han kommer bli supergullig i den :-)

Olle hade en snarlik när han var bebis, och jag hade nog satsat på en som är något för stor, för eftersom många babyoveraller har "fötter", så finns det ju inget utrymme att växa i så att säga.

Ha en fin dag!

KRAM!