måndag 27 september 2010

Dopförberedelser...


Håller på som bäst med förberedelser inför dopet. Har ännu inte fått färdigt inbjudan och dopet är om en månad! Men som tur är har alla fått reda på datum redan så det är egentligen bara en påminnelse och kanske något litet extra *blink*....

Har fått en förfrågan om vad "vi" önskar oss till Sixten och det enda som jag sagt är, att man kan skippa tenntallrikar och liknande för det känner jag att jag själv inte har haft någon nytta av. För dom som inte kan komma på nåt så har jag gjort en liten lista på vad jag kan tänka mig, men sen är det ju Sixten som ska ha mest nytta av sakerna!

  • Namntavla - av Sofia på www.barntavlor.se
  • Astrid Lindgrens filmbox
  • Sagoböcker
  • Födelsedagståg
  • Träleksaker Brio
  • Barnkammarböckerna 
  • Halsband, armband (silver)
  • Matstol - "Tripp-trapp-stol" liknande, Gekås
  •  + sakerna på bilden



 

Inga kommentarer: