lördag 19 september 2009

Prickigt...


Har för tillfället kommit in i prickig period! Mina ögon drar sig direkt till prickar överallt, senast på Lagerhouse där jag hittade dessa söta små knäckformar. Även det stora företaget Gekås, som turligt nog bara ligger cirka 4 mil från mig, har anammat denna "trend" och sist hittade jag både presentpapper i olika färger och röda servetter med prickar på. Åå vad jag känner mig lyckligt när jag hittar lite prickar....hahaha!

Ha en riktigt mysig helg, Kram Jennie

2 kommentarer:

Villa Tallbacken sa...

Vilka söta! :-) Jag hade en riktigt prickig period för några år sedan, det är så sött! Det var länge sen jag var här inne hos dig, men nu har jag ny blogg och är på G igen ha ha ha! :-) Kika gärna in... :-) Kram E

Nina - Glamourmamman sa...

ja, på Gekås har vi ALLT ;-) Hoppas att du har haft en fin helg!
Kramar kusinen