söndag 13 september 2009

Scones...



På senare tid har det skett en dramatisk förändring just på helgmornar här hemma. Konstigt nog vaknar både jag och mannen vid 8-tiden, relativt utvilade och pigga. Man kan inte annat än undra vad den tiden har tagit vägen då man sov till 10-11 utan några som helst problem. Jag stormtrivs när det blir så, dagarna känns sååå mycket längre och det är betydligt lättare att dra sig upp till jobbet på vardagarna när man inte har vänt på dygnet...
Idag låg jag kvar och drog mig till halv nio men sen var det fullt ös hela dagen fram tills nu då jag är väl förunnad en stund vid datorn och alla bloggar...

Min dag:
~Baka scones
~Röja i garaget - köra bort massa glas, flaskor och burkar
~Fixa kransen på dörren
~Plantera Blåregn
~Rensa ogräs
~Vika tvätt


1 kommentar:

Nina - Glamourmamman sa...

Det var på tiden med ett inlägg ;-)
Hoppas att allt är bra med er!
Och du, angående helgmorgnar... Det handlar nog om åldern tror jag. Du är ju faktiskt 30+ nu ;-)
Kramar Nina