söndag 27 september 2009

Ny layout...


Förkylningen sitter i och tyvärr missade jag en mysig dag på Liseberg med min syster och hennes familj. Får gottgöra det med en middag kanske? Eller vad tycker du sis!?
Ligger just nu och väntar på att mannen ska komma hem med hämtmat, kebabtallrik får det bli idag. Starkt ska det va nu när man ändå inte känner nån smak...hehe...

Som ni har märkt så har jag bytt layout lite, tröttnar så snabbt, men har nu märkt att alla min länkar har försvunnit så ni får ha lite överseende med det ett tag så ska jag snart fixa till det...

Hur har ni det annars så här en höstig söndageftermiddag???

Kram, Jennie

3 kommentarer:

lucia sa...

det var en väldigt fin blogg du hade :)

mammagladh sa...

Förklylningar har vi här också tyvärr...
Krya på dig!

Hoppas du har en trevlig tisdag?

Marcela sa...

Hej på dig, du har en mycket trevlig blogg. Skulle du vilja ha ännu fler besökare så klicka på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Yapoo.blogg.se
och
http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/run.cgi?userid=yapoo.blogg.se
Ha en bra dag!!