torsdag 4 juni 2009

Badrumsdrömmar...


Hmm...vet inte om det är någon som läser denna bloggen längre så dålig som jag är på att hitta på nåt inlägg. Men för er som är kvar kommer en liten uppdatering om badrummet...

Där är just nu kaos!! Allt förutom toalettstolen är utrivet och mannen och svärfar håller på att förbereda för snickaren och rörmokaren just nu. Golvet ska rivas upp för rören och väggar har rivits ner för att sen byggas upp igen. Så nu är det otäcka stora hål i golvet som jag varje gång vid toalettbesök tror det ska komma massa råttor eller spindlar ur!! Kan säg att jag aldrig har varit så snabb på toabesök som jag är nu...hehehe!

Låter er slippa se kaoset och har satt in ett litet collage på hur det kommer se ut om cirka 4 veckor istället...(hoppas jag iaf)

Vet som sagt inte om det är någon som läser här längre, men OM det finns så vad skulle ni vilja läsa om här på bloggen? Själv hade jag ju tänkt ha bloggen som en slags dokumentation av husrenoveringen och inspiration men om nitycker nåt annat vore kul så hojta till!!



Kram Jennie

2 kommentarer:

Bokmalen sa...

Här har du en som läser!! ;) Vad kul med nytt badrum men ja, det måste va frustrerande nu när allt är upprivet.
Tycker det låter trevligt att vi får följa renoveringen.
Kramen, Maria

Nina sa...

ÄNTLIGEN!! Den som väntar på nåt got...;-) Jag skulle gärna vilja läsa med om "hela" ditt liv, inte bara renoveringen :-) Kram, och trevlig helg!