söndag 14 juni 2009

Traderafynd...



Har varit rätt skeptisk när det gäller Tradera och har inte riktigt vågat mig på att bjuda på nåt. Men när jag hittade klänningen med stort K så var jag bara tvungen.
Min goa vän M och hennes kille har nämligen bjudit med mig och mannen på Weels & Wings i Varberg till sommaren och då var det självklart att man skulle klä sig så som var brukligt på 50-talet. Vi ska ju trots allt åka Cadillac!!

Har gått och tänkt på att jag skulle vilja ha en prickig klänning med ett par tyllkjolar under, skärp i midjan och en stor blomma i håret. Så när jag hittade denna söta svarta klänningen med vita prickar så kunde jag inte motstå!! 400:- så var den min!!! Snabb leverans av den mysiga och pålitliga tjejen som sålde den och den satt som en smäck!! Mer tur kan man inte ha....
Dessutom hittade jag fina passande skor också i fredags när jag och söta M var och shoppade på skopunkten.

Nu är jag laddad till tusen inför en av sommarens höjdpunkter och ville för ovanlighetens skull bjuda på en liten bild av lilla mig!!

Ha en mysig Söndag,
kram Jennie

4 kommentarer:

Nina - Glamourmamman sa...

GUD, vilken fin klänning! Sitter som en smäck på dig ju :-) Kul att du bloggar lite mer nu! Ha en skön söndag!
Kram Nina

Unknown sa...

Hej vännen! Sicken fin bild du har tagit!! Du är verkligen jättefin i den klänningen! Vi kommer vara så snygga på W&W...o vet du vad? Så roligt att du nämner mig i din blogg, känner mig hedrad :) Kramar din goa vän ;)

Nettan sa...

Jamen, den klänningen var ju som gjord för dig =)

Kram Nettan

Lilla huset på prärien sa...

Herregud vilken fin klänning!! Och vad fin den är på dig!! Den måste vara gjord för dig faktiskt :) Superfin. Du kommer att göra stor succé med den på!

:)