söndag 7 juni 2009

Varning för känsliga läsare...

....hehe sa ju att jag skulle låta er slippa se vårt badrum som det ser för dagen, men jag ångrade mig och tänkte att jag skulle visa några bilder iallafall. Så för er som inte vill se hemska före-bilder får helt enkelt hoppa över att kolla....


Idag blir det annars en lugn dag till skillnad från igår. Ska bara städa över huset lite, i de rum som inte är fulla med verktyg och badrumsartiklar, och sen väntas det lite tjejfika på eftermiddagen. Min mor kom precis förbi med lite nya växter som ska ner i landen med innan dagen är slut, en Libbsticka till örtagården och lite Kattmynta som ska sättas ner vid min New Dawn ros.

Mannen och svärfar är desto duktigare och fortsätter med att sätta upp gipsplattor i badrummet.... Allt förarbete ska vara klart innan vecka 27 för då kommer kakelkillarna så det gäller att jobba på. Det känns i och för sig att dom har kommit rätt långt hittills så det är nog lugnt!!


Ha en mysig söndag, Jennie

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ska jag vara ärlig så håller jag med dig om att det ser hemskt ut men det börjar väl ordna till sig där snart :) du har gjort om din blogg lite oxå ser jag, himla fint har det blivit här hos dig. Det är kul att vara lite kreativ och göra om. Ha en mysig söndag. Kram

Petra bloggar sa...

pjuh, jag känner igen det där allt för väl (jag har också några få förebilder under kategori badrum) men håll modet uppe så kommer du att vara superhappy sen (såklart!)

KRAM

MAJA: Style & Life by Leia sa...

Klart man vill se förebilder:) så man förstår vilken jäkla förändring det blivit sen....

Mycket jobb minsann men jäklar va glada, nöjda å stolta ni kommer vara när det är klart....å jag kommer antagligen bara sitta här å vara avis *fniss*

kram

Linda sa...

Hej!! Det där såg inte så mysigt ut, men oj vad fint det kommer bli! Ser fram emot att se det färdiga resultatet! KRAM