måndag 27 april 2009

Badrum på G...



Ja, nu ska vi snart sätta igång med badrummet och jag kan verkligen säga att jag är riktigt nervös! Kommer man välja rätt material och inredning? Kommer det dra ut på tiden? Kommer man hitta massa komplikationer under arbetets gång?
Tyvärr vet man ju inte alls hur det kommer bli men jag hoppas det blir rätt likt detta badrum som jag ritat upp med hjälp av programmet Room 328.
Längtar efter att få krypa ner i bubbelbadet eller stå framför spegeln och blåsa håret (har just nu inga kontakter alls i badrummet utan får stå i hallen och fixa frissan).

Om det syns lite dåligt har vi tänkt oss vitt avlångt kakel på väggarna, grått lite betongliknande klinkers på golvet, "vattenfalls"-dusch, gammaldags badkar och kranar. Tror och hoppas det blir bra. Det bästa av allt är att vi ska utöka badrummet med cirka 1,70 x 0,90 meter så det blir lite större, får på så sätt plats för både dusch OCH badkar.....lyxigt värre för en annan!
Samtidigt ska rörmokarn förbereda för möjligheten att ha en liten toalett på övervåningen också, det kommer bli kanon!!

Kram, Jennie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu längtar nog flera med mig efter ett nytt inlägg!

Hem och Lycka sa...

Hej! Diskstället kommer från Broarne! www.broarne.se

Mia