fredag 26 december 2008

God fortsättning!!



Kikar in lite snabbt för att önska er alla en GOD FORTSÄTTNING! Har haft en väldigt mysig julafton och juldag och i dag har det bara blivit en massa mys...
Nu ska det börja fixas inför nyårsafton då det blir tjusig middag med uppklädda gäster.
Jag hoppas jag hinner lägga ut lite bilder snart på vårt vardagsrum som blivit så fint. Mitt pysselrum är också på gång och ska vara sånär klart till nyår...


Hoppas ni har haft en mysig jul, jag kommer snart in och kikar hos er,

Kram Jennie

5 kommentarer:

Huset på kullen sa...

God fortsättning! Visst är det kul med nyår, äta en fin middag med vänner och klä upp sig lite extra =)

Ser fram emot att se bilderna på nya vardagsrummet!

Gott Nytt År!

Kram Linda

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG DIG
OCH DIN FINA BLOGG...

KRAM NINA

Anonym sa...

Gott nytt år kusinen! Önskar dig ett härligt och spännande 2009 :-)
Kram Nina

Anonym sa...

OOps, fel länk till min nya blogg. Här är den rätta :-)

Anonym sa...

Gott nytt år Jennie
Kram Mari