fredag 5 december 2008

Uselt med ordverifiering...

Lägger upp en liten önskan till alla er som har ordverifiering på er blogg! Jag kan inte lämna några kommentarer till er alls och det är så tråkigt, flera gånger skriver jag ett långt inlägg som jag sen får skippa för det inte går att lägga upp.... Finns det någon möjlighet att ta bort den tror ni?! Då skulle jag bli jätteglad för jag vill gärna lämna några ord när jag varit hos er och hälsat på...

Var senast inne hos Nettan med bloggen Bjurtjärnsvillan och skulle skriva en rad men det gick inte, så jag hoppas jag kan nå dig här för jag hittar inte din mailadress heller.... Urkul fredagsfräckis som vanligt!!! hihihi....

Ha en skön fredag, Kram Jennie

(lägger snart upp lite bilder på vårt halvrenoverade vardagsrum som både fått fondvägg och vita väggar...)

2 kommentarer:

Nettan sa...

Hej & tack för titten hos mig !
Men jag har väl ingen ordverifiering ?? Tror jag inte , eller ??

Visst är det trist när det inte syns, utan bara ett rött kryss i rutan, men skriv bara 1 bostav & klicka på kommentera, så brukar HELA ordv.f. poppa upp & fyll i på nytt, det du skrivit försvinner inte ;0)...testa får du se !!

Trevlig 2:a advent !
Kram Nettan

Nettan sa...

Hej igen, ...oopps hade det visst ;0), sorry !!
Kram...