söndag 7 december 2008

Vardagsrum...





Tänkte jag skulle visa hur vårt vardagsrum ser ut nu efter lite förändringar. Oturligt nog hade jag glömt att ta kort på hur det såg ut innan från det hållet men jag visar istället en bild som iallafall visar tapeten som fanns innan...

Nu saknas det matta på golvet, gardiner, fönsterbräda och ev. lite fler möbler i denna del. Kanske en slags avställningsyta med plats för förvaring, en skänk eller nåt liknande....har ni något förslag så är dom väldigt välkomna!! För tillfället står allt annat som ska vara i den andra delen här medan vi fortsätter tapetsera och måla i rummet där sofforna ska stå...

Arbete pågår....


Idag bär det av till "konstutställning" där jag och min mor har ställt ut våra "verk". Vi får väl se om det är någon som vill ge ett bud....;) Nä skämt åsido,vill gärna inte sälja mina tavlor för dom är för kära för mig. Förhoppningsvis kommer doom upp på väggen i matsalen istället....


♥ Ha en riktigt skön söndag, kram Jennie ♥

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så himla fint det blev med den nya tapeten :) vill snart komma o titta på det i verkligheten :) kanske en glögg och myskväll eller bara en stund på en dag då vi är lediga :) Kram kram

Hem och Lycka sa...

Kanonfin tapet, blev jättesnyggt! kram

A Seaside House sa...

Tapeten var veldig fin! Og det er veldig koseliog her:)

Anonym sa...

Hej!
Hittade din blogg i Husmusens kommentarfält. Tänkte bara säga att den var jättetrevligt å kika i! Lycka till med resten av huset :)