torsdag 4 december 2008


Mitt i det tråkiga så får jag plötsligt något riktigt kul! Min första award!
Jag blev verkligen jätteglad...det var den mysiga människan bakom bloggen Livet i ett vitt litet hus som har varit så gullig och tänkt på mig, Tack!!

Regler:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.

2. Länka till personen du fick den ifrån.

3. Nominera minst 7 st andra.

4. Länka till dem i inlägget.

5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Har valt ut några av alla de bloggar som jag troget följer och tycker är så inspirerande!!



Det blev visst 8 stycken finfina bloggar som jag var tvungen att "nominera". Vill avsluta med att tacka för all inspiration och bra läsning!!!

Kram Jennie

8 kommentarer:

Hanna sa...

Tack så mycket, blev jätte glad :)
Fina bilder du har i din blogg!

Trevlig helg.

Hanna/Pientä ja kaunista

Nettan sa...

Åh, tack så hemskt mycket för den =0).
Ser att du har likadana hjärtan som jag i din adventsljusstake.
Så snyggt...

Kram Nettan

In my house sa...

Nämen OJ vad glad jag blev,,,, och av dig vad trevligt!!! Ja, vet inte om jag inte är helt snurrig, om jag har kikat in hos dig förrut??? Men då ju extra kul att du kikar in hos mig,,, och väljer ut min lilla sida,,, av så många!!!! Stolt och yberglad gjorde du mig nu!!!! Tack tack...

- Har nu kikat inne hos dig,,, men oj vad fint ni har de!!! VILKET KÖK ni ha fått!!!! Visst ä det kul att planera och renovera,,, Mmmm jag älskar de,,,...
- Jag återkommer gärna och tackar igen,,, stor kram josse

tina | pepparochvanilj.se sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
tina | pepparochvanilj.se sa...

Oj...jag vet inte riktigt vad som hände men föregående kommentar blev jätte konstig så jag tog faktiskt bort den... sorry! Men här kommer en ny :D

TUSEN TACK SNÄLLA SÖTA DU FÖR UTMÄRKELSEN!!!

Underbart att få en bekräftelse på att min blogg inte bara är till glädje för mig (det är ju bara sååå kul att blogga :D) utan även andra finner det nöjsamt att kika in på Peppar & Vanilj!!!!

Jag har varit inne hos dig innan men nu ska jag sätta mig och kika runt lite mer ingående ;D Jag gillar det jag hittills sett!

Stor kram Tina

Anonym sa...

Allt roligt att bli uppskattad för det man gör.Kram

Södralycke sa...

Oj, vad glad och smickrad jag blir, TACK!!
Det var en rolig överraskning :)

Vad spännande att ni ska börja planera ert badrum!

Ha en fortsatt trevlig helg! Kram Johanna

Anonym sa...

Åh vad glad jag blir! Tack så mycket!

Många kramar M