onsdag 7 januari 2009

Vardagen börjar sakteligen komma igång och idag jobbade jag första gången på min nya vikarietjänst. Kändes både roligt och lite skrämmande att börja arbeta efter 3 ½ års utbildning. Nya rutiner, nya arbetskamrater och en mängd underbara barn..... Hoppas att det känns lika bra efter några månader!

Visar här ett litet collage från vårt nästan färdiga vardagsrum. Som sagt det saknas lite av allt möjligt, matta (under soffgruppen och matsalsbordet), skänk och en annan slags avställningsyta. Men det är sådant som får komma när det kommer.... Nu får det bli en paus i renoveringen ett tag för att skaffa nya krafter och ny inspiration!

♥ Kram Jennie ♥

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint ni har fått det! Hade varit kul att se hela huset någon gång, kanske kan träffas och ta en fika? Kram Nina

Unknown sa...

Oj så fint det har blivit..gillar verkligen din stil, tyvärr skulle jag aldrig lyckas få det så fint hemma hos mig. Ses på fredag! Kram kram

Anonym sa...

Vad snyggt ditt vardagsrum är! Ja visst är det lite äskigt att börja jobba efter att man har pluggat? Jag minns hur det kändes. Nu senast var jag ju föräldraledig merr än ett år - det var också lite kosntigt att komma tillbaka till jobbet efter så lång tid... Men det går alldeles säkert bra för dig :).

Ha en bra dag!

Kram M

Anonym sa...

Verkligen fint !
Jobbet kommer du att klara galant!
Vi ses nästa vecka
Mari

Anonym sa...

superfint vardagsrum. luftigt och snyggt! min stil!

kram sara

Malin sa...

Himmel och pannkaka vilken fin blogg du har!!!
Kikade runt och blir sååå avis på ert fina hem=)
Massa fina foton!!

Ha en fin kväll kram