måndag 12 januari 2009

Tävling och lite annat...



Är med i en tävling som Jannice (en inredoholics bekännelser) har startat på sin nya blogg Simplicity. Hon lottar nämligen ut ett fint fårskinn som jag är så förtjust i. Jag hoppas ju såklart att jag vinner men va med du också vettja!!

Har idag varit med om en opponering/ventilering där vi har "försvarat" vårt examensarbete samt gett synpunkter på ett annat arbete. Det gick över förväntan och nu ska det bara till några ändringar, sen är allt klart!!
Examen är på fredag och sen får man bara hoppas att man får godkänt på arbetet i slutet av januari..... Ska bli så skönt att slippa tänka mer på studier och "bara" jobba!!

Tänk, tre och ett halvt år har bara svischat förbi och snart sitter man här med titeln: Förskollärare!! Får faktiskt skryta över att jag är glad att jag fixat dessa år av studier, tentor, grupparbeten etc etc.... Samtidigt är jag som sagt glad över att äntligen få börja jobba, både för att inkomsten så klart ökar och att jag äntligen är kvalificerad till ett arbete som jag tycker är roligt...

Stor kram, Jennie

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag kan säg att lille ettåringen inte brydde sig så mycket om stolen, snarare hans kusin på 2 år som satt på den :) men syrran o hennes kille verkade nöjda iaf. Ja visst är det skönt med examen! Det ska bli så roligt att äntligen få börja jobba! Vi ses på fredag igen! Kram vännen

Anonym sa...

Nu blir man ju nyfiken - vad har du pluggat för något? Skönt att vara såpass klar som du ändå är - härligt!

Kram M