lördag 17 januari 2009

Nikon D60...



Det är denna kamera som jag kommer rusa och inhandla så fort den kommer in i januari, en Nikon D60...
Har kollat runt ordentligt för att få ett hum om vilken kamera som kan passa mig bäst. Det ska vara en som är lätt att lära sig i början med automatik men som kan vara bra även om man skulle vilja utveckla sin fotografering. Enligt försäljaren som mannen pratat med skulle denna vara en av de som lätt att använda men som ändå har en del finesser att lära sig. Hade tänkt mig D40 först men då kanske man vill byta upp sig efter nåt år, och det känner jag att jag inte har råd med....

Kan fortfarande inte fatta att jag ska få en systemkamera!!?? Hoppas man nu klarar av det?? hihihi....



Go kväll, Jennie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju en sån som jag oxå vill ha!!! Har du kollat med Cyberphoto.se?? Dom brukar ha väldigt bra priser å otroligt kunnig å hjälpsam personal!! Vi köper allt vårat därifrån, eller rättare, sambon har köpt mer än mig... Tror att du gjort ett bra val!
Kramen, Maria

Malin - I min trädgård sa...

Gud vad roligt! Du måste ju berätta sedan hur den är, jag går nämligen i systemnkameradrömmar, men har ingen aaaaning om vilken man borde välja...

Ps. Snygg din nya header är :)

Kram M

Malin - I min trädgård sa...

Hej!

Jag tror man kan köpa kopparna på Duka faktiskt... jag fick 2 st av min man i present, så det är inte jag som köpt dem.

Ha en skön kväll!

Kram M

Anonym sa...

Har just gått igenom alla dina inlägg i bloggen. Proffsigt! Ja det
kommer förstås från Mor,som är
urdålig på datorer,men man lär sej
av barnen.Tänk på det!
En liten tår fälldes vid bilden av
tända ljus för Morfar.
Kram Mamma