fredag 18 juli 2008

Tvättbräda m.m....







Här kommer en liten visning på sakerna jag fick tag på igår, bland annat en tvättbräda som jag sett på så många bloggar att jag blev avundsjuk, men nu har jag en alldeles egen!
Sen hittades det en charmig plåtburk som var ovanligt fräsch på insidan, vad jag ska ha i det är en annan fråga (tips välkomnas gärna..).
Nu var det så att jag inte hade kontanter med mig på loppisen, tänkte att om jag hittade något så kan man säkert ställa undan och åka och ta ut lite, men när jag kom fram till kassan såg jag att dom hade faktiskt hade möjlighet att ta kort! Men minsta beloppet va 100 kr, så det var bara att springa och hämta ytterligare saker i form av två jättefina små fat också!!
Faten kommer passa jättebra inne på sovbordet och det nya matsalsbordet vi kommer skaffa nästa vecka...

Kram, Jennie

2 kommentarer:

Norrdalen sa...

Hej tjejen! Tjusig burk, i den tycker jag du kan borra ett hål och sen har du ett snöre t ex. Har sett sånt i andra bloggar och det ser charmigt ut! :-D

tina | pepparochvanilj.se sa...

Vilka fynd!!! Jag har också sett en massa fina tvättbrädor och tycker att det är så fint och jag vet att min mamma har ett par stående någonstans...i morgon ska jag rota lite hema hos mor och far minsann!!!

//Tina