onsdag 16 juli 2008

Det rullar...

Bloggen står visst helt still men i köket rullar det på. Nu är vi inne på det sista såsom målning kring fönster och annat, lister och såklart tapetsering. Tapeterna ligger klara i vardagsrummet och nu börjar jag verkligen känna att jag vill ha det klart.
Svärfar har lagt ner mycket tid på att till snygga lösningar på det ställen som inte passar in. Och jag får verkligen säg att det blir lyckat. Hyllorna över diskbänken kommer förhoppningsvis upp idag och även hyllorna i skafferiet. Sen kommer det roligaste...att sätta upp porslinet och hälla mjöl och annat i fina burkar som sätts in i skafferiet!!! Ni må tro att jag längtar....

Ha det bra, kram Jennie












Denna gamla tapet fanns underst av alla tapeter jag dragit bort från väggarna i köket. Visst är den rolig?! En riktig 50- 60-tals tapet gissar jag på eftersom köket gjordes om i slutet av 50-talet....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow wow wow så underbart vackert köket blir! Jag älskar lantliga kök o ni har verkligen lyckats! Superfint! Kram

Anonym sa...

Hej kusinen!
Så himla fint ni får det! Ska bli kul att få se det i verkligheten sen :-) Ha en fortsatt skön sommar!

Kram Nina