fredag 18 juli 2008

Skafferi...

Äntligen har jag fått mitt lilla men fullt fungerande skafferi. Visst, det är inget man kan gå in i men det rymmer massor!! Nu blir det bara till att köpa fler burkar så man kan fylla dem med sånt som har tråkiga förpackningar. Sen ska det såklart till en dörr som först ska målas och kanske skrivas på. Är så sugen att testa skriva så fint som många andra bloggare har visat prov på. Får väl se om man klarar av det. Vet inte riktigt än hur man kan göra det enklast, är det nån som vet "hemligheten" så får ni gärna beskriva det?














Just nu håller jag på att riva tapeter för fullt i köket, får väl hålla på två timmar till så har jag gjort ett 12-timmars pass, det får räcka...;)

Det lär märkas imorgon i axlarna kan jag tänka mig men det är det värt om vi nu får gjort tapetseringen på söndag. Längar tills den fina tapeten kommer upp, det kommer verkligen bli pricken över i:et!!!

Natti natti alla bloggare!! Kram Jennie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt med ett litet skafferi! Angående text. jag skrev ut text på vanligt papper och satt och skar ut bokstäverna. Sen Tejpade jag upp det och duttade i färg med en svamp. Blev ganska hyffsat. Annars är det väl overhead o penna och en stadig hand som gäller:) Kram och trevlig helg

Marie Söderberg sa...

hoppsan hejsan..här har det hänt grejer..wow säger jag om köksförvandlingen..vilken skillnad..!!..kul att du sparade tapeten..kikar tebax vid tillfälle..ha en skön sommar