måndag 2 maj 2011

Blommor och helgens bravader...


Helgen gick fort över och nu är det ny vecka igen. Jag och mannen var på personalfest som mannen varit med och fixat, och jag tog på mig att fixa blommor och lite dukning. Snodde med mig lite inspiration från blomsterlandet när vi köpte blommor och gjorde 5 buketter i vitt, gult och rosa med lite gröna kvistar. Avslutade med lite pynt i grönt, vad man nu kallar det... Kände mig nöjd och det verkade vara fler som gillade färgerna!

Festen var i fredags och lördagen blev därför väldigt lugn, och vi vilade upp oss inför kvällen då det vankades grillmiddag hos mina föräldrar med litet besök vid en Majbrasa!
Söndagen spenderades i trädgården, för mig blev det hel del ogräsrensning sittandes i landet. Varför detta då? Jo, jag skadade min fot på nåt mystiskt sätt under natten när jag skulle upp till lillgrabben. Klantigt....

Ha en fortsatt mysig kväll, kram

Inga kommentarer: