torsdag 16 december 2010

Snöstorm och julkort...


Huaa, vilket väder det är idag! Riktigt innesittar-väder om ni frågar mig... Som tur är slapp jag ge mig ut tidigt i morse, men mannen var tvungen att slita sig från sängen och gullungen som vaknade vid halv sex för att äta lite.
Sitter just nu i soffan och försöker få lite lust till att plocka iordning lite här hemma. När Sixten vaknar sen ska vi ha en liten fotosession. Kanske kan bli något bra till julkorten i år, eller kanske det kan bli nån julklapp, vem vet??

Ikväll är det tänkt att jag, mannen och lillkillen ska iväg till bästa vännen för en liten glöggkväll och julklappsutdelning, men nu börjar man bli lite orolig för vädret. Det stormar på rätt bra här ute på landet. Hur har ni det hos er??

3 kommentarer:

Mari sa...

Så fin han är!
Jag är lite sugen på att hänga upp något i Ofelias fönster, typ mobil men inte för djup för då går det ju inte...förstår du?
Tänkte på någon av dina figurer?
Vad har du för priser?
Julekramar

Pia sa...

Vägen utanför erat var inget vidare imorse, må jag säga! Ändå kommer där en jubelidiot och ska KÖRA OM......Puh! Bra att ni höll er inne idag! Kram, storasyster P

Anonym sa...

SÅ SÖT HAN ÄR, VILKA FINA ÖGON.