fredag 10 december 2010

Fredagsmys...


Fredag igen och det har redan gått nästan en vecka sen vi var på våran tripp ner till Helsingborg-Helsingör! Vi hade förresten jättemysigt men tiden går så fort och helt plötsligt var vi på väg hem igen... Vi tog en avstickare till Ikea där nere med och jag fick äntligen hem något som jag har velat ha ett tag! Vad det är visar jag senare...

Veckan har annars bestått av julklappsshopping så nu är nästan det klart. Har även haft besök av bästa vännen och vi har gjort en massa julgodis, så nu är kylen välfylld med godsaker!

Fredagen idag bjuder på go mat förhoppningsvis och Idol såklart!! I morgon väntar sovmorgon...som jag har längtat...
Sen blir det en tur till stan med mannen för att inhandla de sista julklapparna. Passar väl på att göra lite andra ärenden med, lite inköp inför mannens stora fest i januari med temat "Mordgåta på slottet"....

1 kommentar:

Anonym sa...

hej! ha en mysig kväll, fin bild, ska bara testa o se om jag skicka detta, kram.