söndag 21 februari 2010

Konstigt...

Små figurer från Ikea som småningom ska bli mobil....

Ja det verkar som om jag är den enda som kan se den lila linjen som är som en fyrkant inuti headern...riktigt konstigt! Den syns även om jag inte är inloggad på blogger. Men man får väl bara försöka strunta i den även om det är svårt, perfektionist som man är... ;)

Klockan 7 slog jag upp mina blå idag och inte kan man sova vidare nu när man har sovmorgon och allt. Det var bara att hoppa upp och slänga i en diskmaskin och äta frukost. Dygnsrytmen har verkligen ändrat sig efter att jag blev gravid. Innan kunde man lätt vara uppe till tolv, ett på natten och sova till tio morgonen därpå. Nu är det fantastiskt om jag kan hålla mig vaken till nio på kvällen och sen är man pigg som en mört klockan sju hur sent man än kom i säng! Jag ska inte klaga, har alltid velat vara morgonpigg istället för kvällsmänniska. Dagarna blir såå mycket längre....

Igår var det fem goa tjejer här hos mig. Vi fixade mat och satt och pratade ifatt ändå till klockan tolv då det drog i ögonen rejält på en annan. Vi missade till och med hela melodifestivalen pga allt prat.
Av oss sex så var tre gravida, hur ofta händer det i en kompiskrets undrar jag, hihihi?

Ha en riktigt skön söndag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nemen, vad läser jag ! Så roligt! Stort grattis till bebisen i magen! :) / Kram Rebecca (från klassen)