torsdag 25 februari 2010

4 dagar kvar...

Bild: Fritidsresor, Lanzarote

Nu har jag börjat räkna ner på allvar. På måndag morgon sitter jag, mannen och mina föräldrar på planet till Lanzarote! Det ska bli så härligt att bara få slappa en hel vecka. Vi har valt ett hotell med all-inclusive, vilket vi aldrig har testat innan. Vi får hoppas på god mat och ett fräscht hotell. Ska börja packa lite smått idag, det är mycket man ska tänka på.
Det är lite annorlunda denna gången eftersom man har en liten i magen också och de vanliga sommarkläderna passar inte riktigt. Har fått köpa in lite nytt såsom mammatights, linnen och en och annan tunika med gott om plats. Hade riktig tur som åkte upp till Gekås i Ullared och hittade en hel del baskläder.

Det värsta att få tag på var just bikini. Inte lätt att hitta sånt nu mitt i vintern, och man har ju inte riktigt samma storlek som i somras. Men det får gå på nåt sätt ändå...

Bild: Apollo, Sun Island Lanzarote

3 kommentarer:

Unknown sa...

Du sötnos, det ser verkligen jättehärligt ut. Jag hade gärna följt med :) men jag ska väl inte klaga ;) har ju fått två resor inom loppet av ett halvår. Nu får det ju räcka :) hehe. Jag hoppas ni verkligen får toppenväder och härliga stunder vid poolen och i havet. Puss o kram

Kristine sa...

Hej! Oj vad avis jag blir på er nu som ska åka till värmen! Det vore drömmen att få åka iväg från kylan. Hoppas ni får en mysig och skön semester!
/Kristine

Nina - Glamourmamman sa...

Nu borde du väl ha kommit hem eller...;-) Vill ju ha en uppdatering :-)
Kram Nina