fredag 3 oktober 2008

Fredag....

Bild: Krysantemum?
Grävningen gick över förväntan väldigt bra! Allt blev klart under helgen med hjälp av en minigrävare, svärfar med spade och pappa med lastbil och kran. Grävningen på åkern var inga som helst problem men när vi sen kom in i trädgården så stötte vi på ett helt stenlager. Massa stenar som jag med glädje gick och plockade för att senare kunna använda till olika ändamål i trädgården. Lite buskar fick också lämna plats för kommande projekt så nu har vi mycket vi kan jobba med till våren. Bland annat kommer jag få fixa till den lilla köksträdgården som ska bestå av härliga doftande örter. Sen hoppas jag att vi kan få ordning på den fruktansvärt tråkiga framsidan också som nu endast består av trappan och inget mera!!
Idag blir det sängliggande, magen vill inte riktigt som jag vill, och föreläsning och magkramper går inte riktigt ihop....

1 kommentar:

tina | pepparochvanilj.se sa...

Hoppas att din mage rättat sig till! Det var en härlig bild du visade, jag blev sugen på att köpa rosa kryssantemum till mitt kök! :D

Ha det gott!/Tina