tisdag 7 oktober 2008

Irritation....


Grrrhh...vad irriterad man kan bli ibland! Har känt att jag varit så dålig på att kommentera hos andra på sistone så nu hade jag tänkt sätta mig och kolla in lite nya inlägg på bloggkoll och kommentera för en gångs skull. Vet ju själv hur kul det är att se att det finns nån där ute som läser det man skriver, även om man först och främst skriver för egen räkning...

Återgår till irritationsmomentet som är att jag kunde inte kommentera alls, för bokstäverna man måste skriva in för att kommentaren ska synas fanns inte. Istället fanns där ett rött kryss som vägrade ge med sig hur mycket jag än tryckte på "visa bild"....Så typiskt när man väl känner att man har tid och ork!! Skrev en lång kommentar inne hos en favoritblogg och sen funkar det inte...men jag kommer igen, snart ska det väl gå igen hoppas jag!!!
Bilden har såklart inte nånting med texten att göra, det är bara våra fina äpplen som ska vara någon slags korsning mellan "Snövit" och "Aroma"???


Go kväll, Jennie

5 kommentarer:

Nettan sa...

Ja det har krånglat så ett tag, väldigt irriternade & tidskrävande !
Brukar kopiera det jag skrivit & bara skriva in en bokstav & publ. kom, då brukar hela " ordverifieringen " komma upp & man kan klistra in det man kopierat på nytt...
Men ibland blir man less på allt krångel =0(
Kram Nettan

tina | pepparochvanilj.se sa...

Suck...tekniken ska bara fungera ju!!! Det finns nästan inget värre än datorrelaterat krångel...tur att man är gift med en it-kille ;D

Bilden du visade var inte så irritationsframkallande i allafall! Den var FIN!

Kramkram Tina

In my house sa...

Hej tjejen och tack för titten inne hos mig =)

- Vilken härlig blogg du har,,, och T-kakorna tycker ja verkligen att du ska prova =) och om du gör de,, så måste du berätta vad du tyckte =)

Kram och en mysig helg önskar jag dig! josse

Södralycke sa...

Håller med om att sånt är irriterande!! Har också varit ute för det men det var ganska länge sedan, så jag kommer inte riktigt ihåg hur jag löste det....

Trevlig helg! Kram Johanna

Unknown sa...

Hej gumman! Tack för kommentarerna, det är lite tomt med såna ibland ;) Klart att du kan härmas med kalendern. Vi är ju fröknar snart ;) Jag längtar oxå till den 15/11, det ska bli så kul o träffas utanför skolan, tjöta och festa ihop. Puss o kram