onsdag 21 maj 2008



Som sagt så väntar vi fortfarande på golvet så vi kan göra färdigt i sovrummet, så vi äntligen kan flytta upp sängarna och komma någonvart med renoveringen. Tänkte att ni kanske vill se en liten bild på hur vår fina tapet ser ut innan allt blir färdigt. Blev jättenöjda med resulatet och förhoppningsvis blir det ännu finare när sängen kommer upp.
Ett litet collage på vad som ännu saknas till sovrummet. Sängkappan är från LaRedoute (verkar som den ej finns kvar nu), nattduksbordet från Ikea likaså fuskfårskinnet "Ludde" och till slut lite nya fräscha bäddset, detta från Ljuva Ting.

3 kommentarer:

My White Cottage sa...

Med de vackra sakerna och den fina tapeten kommer ert sovrum bli hur fint som helst!

Må så gott! Kram Jenny

Unknown sa...

Åh va fint ni kommer få det :) jag blir oxå jätte sugen på att göra nåt kul med mitt hus nu,även om allt är relativt klart här men man kan ju alltid göra om det till sitt egna. Men tyvärr har jag ingen lika positiv karl :( psst..jag är färdig med det ped.ställn.tagandet nu ;) Kramar

Anonym sa...

Vilket härligt inlägg! Cool start med den fina katt bilden! Jag har själv en extremt sällskaps törstande grå Elton som en vacker dag kommer att se till att jag bryter benen eller något med sitt svansande runt benen... ;D

Kram Tina