söndag 22 februari 2009

Söndag...

Måste ju ge en liten uppdatering för er som var nyfikna på kameran. Jag har testat allt möjligt nu och jag vete sjutton om jag har blivit nåt klokare på hur man ställer in bländaren, vitbalansen eller slutaren. Men roligt är det!! Korten blir absolut finare med denna kameran och tur är väl det för den var ju inte billig direkt... Det krävs nog ännu mer läsning handboken och många hundratals kort innan jag blir riktigt nöjd. Det är en väldigt lätt kamera att hantera och jag skulle nog rekommendera den till dom som är som jag nybörjare men som vill utvecklas!

Blommorna på bilden kom mannens bästa kompis med igår som en försenad examenspresent, jättegulligt av han att tänka på det. Hemmagjord hamburgare, spel, musik, prat och utgång för mannen blev det igår. Själv stannade jag hemma och mös framför tv:n med kisarna och datorn. Det blev en liten lätt snöstorm på kvällen så jag var inte så värst sugen på att hänga med in till stan...skönt idag kan man säg!

Kram Jennie

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du har börjat blogga igen! Ha en skön söndag!
Kramar Nina

Anonym sa...

Jag håller på att spara för att köpa en egen kamera. Nu lånar jag sambons D200 emellanåt men den är så tung tycker jag... Oftast kör jag med min lilla kompaktkamera. Men jag längtar tills jag kan ha en egen systemkamera för som du säger, det blir en stor skillnad på biderna!
Kramen, Maria

Unknown sa...

Gud vilken fin bild du har tagit :) det ser proffsigt ut ju! Vill oxå ha en sån kamera!!! Ha det gott så hörs vi..Kram kram

Anonym sa...

Kul att du är back on track kramar från M! maristradgard.blogg.se

Villa Tallbacken sa...

Nä vi fick inte huset... :-( men vad gör det, det var gräsligt mycket pengar och kanske lika bra. ;-) Ha de! Kram E