torsdag 19 februari 2009

Inspirationspaus...

Nu är det många som börjat undra vad sjutton jag har tagit vägen!? Jag har väl haft en liten inspirationspaus kan man säga. Den försvann helt enkelt och jag har inte riktigt vetat vad jag ska skriva om.

Startade ju upp bloggen mest för min egen del för att ha någonstans att stoppa in all inspiration och ideér jag hittar, men nu det sista så har jag inte känt för att blogga. Visst har det varit fullt upp med det nya jobbet som förskollärare, man blir ju trött av en helt annan anledning nu än när man pluggade. Sen är det mycket annat privat som har varit i fokus istället så bloggen har fått komma i sista hand.

Min nya kamera har också äntligen hittat "hem" och jag har trots dåligt ljus försökt få till lite bilder. Det tar tid att lära sig alla finesser och vissa personer vill inte riktigt "posa" när jag vill...;) Så småningom ska det väl synas lite bilder men det kommer när lusten infinner sig. Men för er som undrar så kommer jag igen snart och undrar ni nåt så är det bara att lämna en liten kommentar, det är alltid skoj!!

Även om jag har varit dålig på att blogga själv så tittar jag fortfarande runt hos alla andra
"duktiga" bloggare som uppdaterar lite oftare än jag, och jag har märkt ett stort intresse för H&Ms nya "homekampanj". Har inte tittat så noga på den men idag gick jag igenom allt och visst finns det många godbitar! Framförallt den naturliga stilen som verkligen passar mig i smaken...


2 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Men då är det väl egentligen som det ska vara - familjen och det privata före bloggen :). Jag är iallafall glad att det kom ett inlägg, för din blogg är en favorit!

Ha en skön helg!

Kram M

Villa Tallbacken sa...

Vad roligt att få ett litet livstecken från dig!!! Jag vet precis hur du känner, jag bloggar bara nån gång ibland när tiden infinner sig och lusten faller på. Familjen först, always!!!

Önskar dig en underbar helg!

Kram E