onsdag 10 september 2008

Planritning...



Efter lite snack med mannen kom jag på att det lilla rummet jämte badrummet numera står helt tomt. Visst ska vi använda det som gästrum tills vidare men visst kan man ha symaskin och ritbord där också? Då får jag ju mitt egna lilla pysselrum och vi får plats med datorer och annan bröte i själva kontoret/hobbyrummet! Vi har ju då inga barn än men skulle vi ha tur och få en liten så får självfallet datorerna lämna plats och flytta upp till "mannens" tv-rum.

Till saken hör också att vi ska flytta väggen mellan kontoret och den lilla entrén vid köket en liten bit för att få plats med tvättmaskin och torktumlare, så kontoret kommer bli betydligt mindre än var det är nu. Vet inte om jag har förenklat det nåt alls med denna lilla planritningen. Men det var bra för mig med märkte jag för man fick en riktigt bra översikt över vår nedervåning.

Kram Jennie

2 kommentarer:

Södralycke sa...

Hej, tänkte bara kika in och önska en fortsatt trevlig helg! Kram Johanna

Hem och Lycka sa...

Bra planlösning, kul att kunna använda rummet! kram