fredag 5 september 2008

Kontor...

BILD: Living etc
Har börjat fundera lite kring vårt kontor som vi för tillfället har jämte köket. Det är lite knepigt att få till det eftersom man vill ha så många användningsområden på ett och samma ställe. Eftersom mannen är väldigt dataintresserad så har vi två stationära datorer, jag har symaskinen som jag gärna vill ha framme, och slutligen måste jag få plats med mitt nyinköpta ritbord som ska underlätta när jag gör illustrationer. Och jag måste ju såklart tillägga att rummet inte är så värst stort. I framtiden ska vi antagligen ha kontoret på den nuvarande vinden som måste renoveras först, men det tar ju ett tag. Snacka om att vara villrådig...och helt utan ideér.

6 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Men dette ser jo fint ut .. kan jo hente litt inspirasjon derfra! Avhengig av hvor stort rommet deres er selvfølgelig, men det er jo greit å ha mye plass til pc, symaskin osv.

Lykke til med det framtidige kontoret!
Klem Anette

Södralycke sa...

Kontoret på bilden ser underbart ut! Hoppas du kommer på en bra lösning till ditt kontor så småningom!
Tänkte bara titta in och önska en fortsatt trevlig helg!

Kram Johanna

IKT i min vardag sa...

Vilken fint kontor. Där skulle jag gärna sitta och blogga :-)

Vilken förvandling ni har gjort med ert kök. Jag älskar att se sådana bilder för de ger mig hopp om att jag ska finna drömhuset en dag. Jag har så svårt att se hur fint det skulle kunna bli när huset vi tittat på är så sunkigt och fult.

Kram

A home far away sa...

Ja inte är det lätt när man har olika behov o användningsområden, håller med anette, bilden du visar är ju döfin!

Kram Gunilla

Anonym sa...

Svar: Jag ska sälja inredningsprodukter på nätet och såsmåningom i butiken också. Jag tycker inte vi har så mycket energi, men tydligen så tycker alla andra det...haha. Vi tycker våra projekt är roliga, så då går det väl lätt antar jag:) Kram

Huset på kullen sa...

Kontoret på bilden ser jättefint ut. Vi ska också försöka få till ett bra kontor snart. Krävs lite planering för att få det bra.

Hoppas att det är ok att jag la till dig på min länklista?!

Kram Linda