fredag 28 mars 2008

Dax att flytta!!

I morgon går flyttlasset...äntligen!! Jag vet att det inte direkt har regnat in inlägg i den här bloggen men jag hoppas ni förstår att det har varit fullt upp den sista månaden med packning, städning, visningar och planering. Jag kommer igen, och då vill jag visa upp vårt nya hem!! Så alltså i morgon gäller det, hela familjen kommer och hjälper till med flytten och vi hoppas vi är färdiga innan kvällen så vi kan sova första natten i huset... :)

Eftersom det tekniska brukar strula vid såna här tillfällen så blir vi säkert utan internet ett par veckor, särskilt eftersom vi nu flyttar ut på landet.... Så ni får klara er ett par veckor utan mig, sen kommer jag igen och förhoppningsvis har vi våren i sikte då med. Längtar till att få sitta i nya trädgården med en kopp te och titta över "våra ägor"!!!

3 kommentarer:

svartataket sa...

Vad spännande!! det är så kul att flytta!!

Lycka till!!
Trevlig helg:)

Anonym sa...

Lycka till med flytten nu! Ska bli spännande och se bilder sen! :)
kram

A home far away sa...

Hoppas att allt gick bra i flytten, jag vet det tar på krafterna:-)