fredag 15 mars 2013

Och så blev det lite semester...

Bättre sent än aldrig säger man väl? Har såklart kommit hem för längesen och hunnit med att vara ledig lite till och jobbat en vecka. Men inte förrän nu har jag haft tid och lust till att kolla in de få bilder jag tog på resan till Amadores. Tyvärr råkade vi komma dit under lite molnigare förhållanden och vi blev drabbade av en liten lätt regnperiod. Men annars var det en lugn och skön semester med fokus på barnen och bara vara....


Sickan på väg. Verkar som om han inte gjort annat än varit på resande fot och "uppförde" sig exemplariskt under hela resan...


Utsikt över Amadores från strandpromenaden. Lite lek i sanden blev det allt ändå...


 Mer fina utsikter...


Det blev mycket hängande vid restaurangerna vid stranden på grund av det ostadiga vädret. Våra dryckesval: Café au lait med grädde?, äppeljuice och "paraplydrink". Gissa vems?


Fantastisk utsikt vid ett stormande hav. Tyvärr missade jag fota de största vågorna som vällde över stenarna på sådär 2-3 meter!


Sådan far sådan son...


Vi fick en mysig stranddag till på slutet och sen ville man verkligen inte åka hem...


Vi hade all-inclusive på hotellet men ibland får man göra undantag. En kväll smet hela sällskapet iväg och festade på en utsökt middag bestående av allehanda kött, pasta, räkor och kanariska potatisar...



Ja det var typ alla kort som jag kan visa för er. Det blev inte så många tagna och resten är med personer som nog inte skulle uppskatta att jag slänger upp deras fejs här utan att fråga...
Tyvärr fast det inte så mycket wifi-möjligheter på hotellet därav ingen uppdatering alls på själva semestern. Att det inte har bloggats sen hemkomst är bara ren lathet....

Jag återkommer. Kram på er.






Inga kommentarer: