tisdag 7 augusti 2012

Byte och blåsväder...





Jädrar i min låda vad det har blåst idag! Frisyren var ju inte att tänka på idag alls....
Sickan och jag tog bilen till stan och mötte upp mannen och Sickans farfar för en bit mat. Sen blev det byte av en väldans fin födelsedagspresent, trots det var lilla jag inte heeelt nöjd. Jag hade sett en speciell klocka så siktet var inställd på en liknande....
Är väldigt nöjd med det slutliga valet, en aningen retro klocka med stora rejäla siffror, vattentät och reptåligt glas! Perfekt för en småbarnsmamma...

Nu är maten uppäten och jag ska kolla in en påse full med nya klänningar inför bröllopet vi ska på på lördag. Håll tummarna för att åtminstone en passar...

Ha en skön kväll!




1 kommentar:

Unknown sa...

Roligt med en tripp till stan :-) man vill ju självklart se vad det är för klänningar i påsen,, så lägg gärna upp lite bilder ;-)
Kramar