lördag 1 augusti 2009

En liten tjuvkik...





I brist på fina stylade kort från ett färdigt badrum så tänkte jag slänga upp några detaljbilder i alla fall! Längtar till när badkar, handfat med kommod och takduschen äntligen är på plats och man kan flytta in alla badrumsateraljer som ligger lite utspritt i hela huset...
Har redan börjat köpa in lite smått som ska få flytta in i den nymålade "badrumshyllan". Tanken är att några hyllor ska vara öppna och att man där kan lägga nya fräscha handdukar, lite badbomber, fina tvålar och vackra flaskor och skålar i glas. Förhoppningsvis blir det klart innan augusti månad är slut!
Ha en mysig lördag! Själv ska man iväg på 30-årsfest såhär näst sista dagen på semestern!!!

3 kommentarer:

Susanne sa...

Hej.Falkenbergare..det låter som om jag blir absolut tvungen att åka dit!!! Ja det e lite långt att bara sticka inom men eftersom vi tänkt ändå att åka en helg med H-Vagnen så kan ju kosan styra dit..Tycker i alla fall jag..Kram från mig..Sussanne

Pia sa...

Hej syrran!
Det kommer att bli kanonfint i badrummet! Ser fram emot ditt/ert kalas! Din namnsignatur i slutet av inlägget, har du lagt den som en bild??

Nettan sa...

Grattis till ett bra " bilköp " !
Vi kollade på en Avensis vi med ( hade bestämt oss för en ), men så såg jag Verson, så det bidde en sådan istället !

Nu tycker jag ALLA har en, så den är väl poppis =).

Är det sprillans ny bil ?
Kram Nettan