fredag 31 juli 2009

Bilköp?

Idag bär det nog iväg på bilspaning, eftersom jag ska börja jobba heltid lite längre bort från mannen så gäller det att köpa in en bil till. Och det är minsann inte det lättaste! Jag kan inte ett skvatt om bilar utan kollar bara på designen och mannen skulle helst vilja ha en personlig bilhandlare som hjälper oss att välja, åker ner och betalar och hämtar hem den så att den bara står i garaget när han vaknar nästa dag...hahaha!

Idag har vi i alla fall bestämt oss för att åka och kolla på en Volvo och en Opel och se om det är nåt för oss och imorgon bär det nog av för en längre tur för att kolla in en Hyndai. Ja man får se var det slutligen hamnar...

2 kommentarer:

Nettan sa...

Ska ni ha en bil som ALDRIG krånglar köp en : TOYOTA, vi har 2 st., en Corolla Verso nyköpt 2006 & nyligen en Yaris fr. 2003 = NÖJDA med båda =))

Lycka till med bilköp, vad det än blir !
Kram Nettan

Unknown sa...

Hej min älskade vän! Nu har vi kommit hem igen, allt har vart super och vi har njutit som aldrig förr :) du vet ju att jag röstar på en volvo :) där vet man vad man får ;) men jag kan även rekommendera hyandaui faktiskt...Men vi ni ha en personlig bilhandlare ring oss så hjälper vi er gärna. Många kramar Majja