lördag 7 juni 2008

Sovrum...












I går var första natten i vårt nya sovrum!! Äntligen har sängarna kommit upp och det var så härligt att få renbädda med helt nyköpta lakan. Får ju faktiskt säga att det kändes som att sova i ett hotellrum faktiskt. Än så länge så saknas det vissa saker. Vill gärna ha nya sängbord i vitt med en låda där man kan lägga ner sina pinaler. Sen ska det köpas ett stort skåp där tv:n ska få plats, ja...jag kan inte låta bli att ha tv i sovrummet även om jag vet mycket väl att det inte är så bra. Men jag kan knappt somna utan att ha slängt ett öga på någon tv-serie och sen kan jag tycka att det måste ju bli lite bättre om man kan stänga om tv:n på dagarna... ;)

Det kommer nog också bli två gråa fårskinn p golvet istället för det på sängen, tror det passar bättre in. Slutligen ska det upp gardiner av mammas gamla broderade lakan som jag får äran att låna. Väntar otåligt till det att det ska bli helt färdigt, men jag tänkte att jag skulle dela med mig lite av hur det ser så länge....

Ha det gött! Kram Jennie

1 kommentar:

tina | pepparochvanilj.se sa...

Vilket vilsamt sovrum... Gillade enkelheten i fönstret och... ja allt faktiskt!

//Tina