tisdag 3 juni 2008

En tripp...

Det hanns även med en liten sväng till Gekås igår, för vi var tvungna att införskaffa en rullgardin i sovrummet. Och som ni som har varit på Gekås nångång vet så är det väldigt lätt att det slinker ner lite mer grejer än bara det som man skrivit på lappen.

Det blev även lite nya sängkläder och en sängkappa lagom till det att sovrummet är klart (typ idag), det blev även lite mat och plastpåsar och sånt som går åt. Sen när vi började närma oss själva inredningsdelen så fick jag hålla hårt i vagnen för att inte stoppa ner massa saker som bara låg där och ropade. Det fanns ju så många fina saker som skulle passa både i sovrummet och vårt nya fina kök som förmodligen kommer påbörjas till helgen. Men mannen lovade mig att vi skulle åka upp ännu en gång efter att köket börjar bli klart och då skulle jag få gå bärgsärkagång efter allt jag saknar....!
Fick med mig två saker iallafall som jag inte kunde låta bli. En fin korg med ett tyg som kanske kommer bytas ut och en liten vattenkanna som man kan sätta i en blomkruka. Är rätt nöjd med inköpen trots allt till slut...

1 kommentar:

A Seaside House sa...

Å så mye som var skjedd her, lenge siden jeg har vært innom nå! Så bra at det gikk fint med katten, vi har også en innepus, som skal få være ute når vi flytter, så det er jo litt spennende..Veldig idyllisk sted dere har flyttet til! Kommer snart tilbake og ser hva mer som skjer her:) Ha en finfin dag!