fredag 8 augusti 2008

Inköp...

Tog en vända på stan idag och kollade läget i affärerna. Var lite sugen på att handla något nu när man äntligen får "lov" till det, jag menar när man har presentkort och allt. Det bidde till slut en kanna som jag suktat efter och en låda som ska ställas på bänken med olja i och annat som används ofta vid matlagning här i huset.

Där fanns mycket mer jag skulle kunna tänka mig, men vill gärna dra ut på det lite så man kan köpa lite då och då. Eventuellt blir det ett "tidningsställ" så man kan hålla reda på räkningar och annat...men men vi får se vad det blir i slutändan...


4 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Härlig låda:) Och kannan är jättefin den med!

Kram Annica

syster doris sa...

Hej Jennie
skoj att du hittade till mig! Jag tittade så klart runt lite hos dig med o ser massor som jag har hemma!
Så visst verkar vi ha liknande smak! Festligt!
Kram Tina

Levindas Värld sa...

Jättefin låda och kanna!!

Trevlig helg på dig!

Kramis

svartataket sa...

Gillade lådan jättemycket!!