torsdag 20 oktober 2011

Paket i lådan och inköp...


Åå vad roligt det är när det ligger ett paket i lådan! Min beställning kom snabbt och låg i lådan idag. Allting var med och det började klia i fingrarna direkt när jag hällde ut allt på soffbordet! 15 % fick jag också på allt trots att jag hade glömt att fylla i koden, stort plus till Suzanne som har webbutiken....
Nu ska det städas i hobbyrummet så allt kommer på sin rätta plats.
Har fått tag på två ställ i grön plåt med massa fack i  som ska husera allt småplock. Ordning och reda ska det vara nånstans iallafall....

Sickan och jag var en sväng på stan innan idag med min mamma, vi tog en fika och en runda på stan. Fick köpt en himla fin utstyrsel till lillgrabben på Kappahl och en härlig orange tubhalsduk på Lindex till mig! Lite lyx så här mitt i veckan!

Hoppas ni har en bra dag och skriv gärna en kråka, då blir jag såå glad!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Här kommer en liten kråka ;-) kan säga med en gång att jag önskar mig ett fint flätat armband ;-) hehe...
Orange halsduk låter ju jättefint..härligt med vardagslyx precis vad du behöver...
KRAMAR i MASSOR!