söndag 31 juli 2011

Semesterfirare och ny epok...

Gokväll!
Har nu njutit av snart en månads semester tillsammans med mina grabbar och tyvärr har bloggen blivit lidande för detta. Men jag har prioriterat mina nära och kära och passat på att njuta av varenda liten sekund som mammaledig och semesterfirare. 
Imorgon börjar allvaret och första arbetsdagen på över ett år. Har delade känslor över detta då det ska bli kul att börja jobba igen och få ha en annan roll förutom mamma, men samtidigt mår jag lite dåligt över att tiden har gått så fort och att en epok i livet snart är över. Men som tur är har jag möjlighet att endast jobba 60 % så jag får några dagar till med Sixten nu i höst!

Skrev nog att jag skulle lägga ut lite bilder från lillgrabbens födelsedag så här kommer en liten radda bilder...










 Nu är det läggdags för en annan som ska upp och jobba, snacka om skräckblandad förtjusning!
Natti natti...

1 kommentar:

Nina - Glamourmamman sa...

Ja, visst är det lite "läskigt" att börja jobba igen efter så lång tid hemma, men jag tror att du kommer uppskatta tiden hemma ännu mer nu! Och nyttigt att pappan får känna på vardagslivet med en busig kille också :-) Hoppas att första arbetsdagen blir toppen!!

Kramar!

Ps: Tack för inbjudan förresten!! Olle fyller ju år dagen efter, och vi har barnkalas på lördagen. Men jag ska verkligen försöka att lösa det!!!