fredag 3 juni 2011

Syrener och släktträff...


Så slank vardagen imellan igen och veckan har varit fullspäckat med trevligt umgänge med vänner och förarbete inför målning av huset. Det har hänt något varje dag och det är inte slut än. Ikväll bär det iväg till en liten släktträff men först gäller målning av hus, rensning i land och besök av mor- och farföräldrar och Sixtens farbror och lilllkusin...

Fick fotat syrenerna innan de blommade över. Synd att det ska gå så fort, det var knappt man hann att njuta, det är ju så vackert!

3 kommentarer:

Nina - Glamourmamman sa...

Gomorron!
Ja, visst är det trist att alla sjukdomar verkar hamna här... och extra synd är det ju såklart om Charlie som åker på all skit :-( Idag mår han dock bra och har varit på g sedan 6.30 i morse. Lite snuvigt är det, men han har inte haft feber eller värk på över ett dygn. Skönt att öroninflammation försvinner lika fort som den kommer. Så jag hoppas verkligen att vi kan komma ikväll!

Kram på dig!

Hildas hem - Sofia sa...

Hej Jennie! Vad lustigt, jag tänkte på dig för några timmar sedan och att jag skulle ta en sväng in på din blogg för att se vad du hittat på det senaste. Och så kom du med en kommentar nu innan jag hann att göra slag i saken. Jättekul! :)

Syrenerna är helt ljuvliga. Tyvärr så har jag inga syrener som växer i närheten - det blir till att plantera en buske :)

Ha en fortsatt härlig dag!
Kram Sofia

Maja-Stina sa...

Vilka fina syrener - och härliga planer!
Ska också måla ett hus snart. Och det ska bli svart.