fredag 13 mars 2009

Nästa inköp...?


Har drömt om en Kitchen Aid länge nu, en vit och kromad som kan stå framme på köksbänken både när man bakar och inte. Nu är det ju inte det billigaste man kan köpa, men drömma måste man ju få göra. Nu är det ju så att i och med lite extra jobb med alla illustrationer jag gjort under ett par månader så finns det lite extra tjiing i kassan så kanske inom snar framtid står det en skinande ny Kitchen aid på min köksbänk, och då ska det bakas minsann!!!

Go kväll, Jennie

3 kommentarer:

Huset på kullen sa...

En Kitchen Aid hade suttit fint. Stod och kollade på en sån senast idag när jag var inne i stan. Jag får nog drömma ett tag till....

Ha en trevlig helg!

Kram / Linda

Nilla sa...

Ja, en sådan kaske man skulle satsa på. Jag bakar så mycket av vårt bröd som jag bara hinner, men jag har bara elvispens degkrokar till hjälp. Problemet är ju bara var man skall ställa den ... På arbetsbänken, som visserligen är lång, är det fullt upp med Gaggian, citruspressen, mortlarna och en massa annat som jag vill ha nära till hands. Om du köper en får du gärna berätta om den var så bra som man inbillar sig!

Vintage sa...

Den är helt underbar! Ha en fin dág! kram Susanne