måndag 11 februari 2013

Och så blev man lite sjuk...



Min kära mamma har stickat ett par sköna och varma raggisar. Något som används för jämnan här hemma, speciellt nu. Har råkat ut för den där konstiga febern som härjat runtomkring mig. Så nu har jag feber, värk i kroppen men inte så mycket mer. Men det är tillräckligt. Soffan har mig i säkert förvar och jag betar av film efter film. Orkar inte göra så mycket annat då kroppen inte riktigt vill följa med när jag lyfter mig från soffan....

Bättre nu än sen, försöker jag intala mig själv. För till helgen väntar en kanonfest med 90-talstema. Och snart åker vi på mysig semester. Då får man inte vara sjuk...

På återseende. Kram.




1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhhh! Kära lilla syster... Hoppas du snart mår bättre! Jag skickar massor av energifyllda kramar laddade med bacilluskmedicin! Kraaaaam!
Syrran