tisdag 25 januari 2011

Kär vän och filmmys...

Vilken mysig dag jag har haft idag!! Min allra käraste vän har varit här med sin son, och vi har hunnit med fika två gånger, middag, massa prat och en liten tripp till ett ställe här i stan som har mycket fina saker. Fick med mig ett par vaser i grönt glas hem.
Grabbarna har varit så goa mot varandra och de har även sovit middag länge så att mammorna fick prata av sig riktigt ordentligt.

Jag är en av de lyckliga människor som har hittat en riktigt kär vän, eller "bästis" som man kallade det förr, nu på senare år. Jag minns när man var liten och de flesta tjejerna i min klass hade en "bästa vän". Jag hade många vänner men ingen som var direkt nära, och alla var ju redan "två och två"...(typiskt tjejer)
Jag är så glad för att hon finns i mitt liv nu och för att jag hade turen att bli vän med henne! Tack för att du finns, M!!

Nu är det dags för lite filmmys hemma! Denna filmen såg vi i helgen och var helt ok faktiskt. Lite smårolig och underhållande. Ikväll blir det Salt med Angelina Jolie....


Ha en mysig kväll, kram



1 kommentar:

Unknown sa...

Tack ännu en gång för en underbar dag! Hoppas vi kan pricka in en dag nästa vecka redan, då får du komma hit så jag kan bjuda på kalasfika och kanske en runda i kvarteret : )
Förresten den filmen Salt med angelina jolie är riktigt bra. Spännande som tusan! Hoppas ni får en härlig upplevelse av filmen.
Många kramar din vän M ; )