fredag 28 januari 2011

Inspiration och livets orättvisor...



Fick en liten katalog på posten igår med nyheter från HM. Kläder har jag inte tänkt köpa på ett tag nu eftersom jag hittat massa gammalt + att jag förhoppningsvis kommer gå ner nån storlek innan vår-sommaren.
Men däremot Home-katalogen var ju riktigt inspirerande! Hittade massor jag skulle kunna tänka mig nu i vår. Mer pastell och klara färger tack, blandat med lite vitt, grått och svart så är det komplett!!
Täcket på översta bilden verkar helt underbart, det får bli att gräva lite djupare i plånboken och se om det blir pengar över fram igenom...

När man samtidigt känner hur man längtar till våren och hoppet spirar, får man tråkiga nyheter av en vän som precis har fått hemska nyheter om en familjemedlem....
Vad ska man göra? Livet är bra orättvist ibland, och man finner inga ord. Man blir både arg och ledsen. Kan inte annat göra än försöka visa att man finns där och att de finns i våra tankar...

Ta hand om dina nära och kära och visa vad de betyder för dig!

1 kommentar:

Unknown sa...

Usch det låter inte alls bra, hoppas det ordnar sig för din vän och familjemedlem :(

Lust att komma på lite kalasfika nästa vecka kanske?

KRAMAR