lördag 22 januari 2011


Första semlan är härmed intagen till eftermiddagskaffet...mums!!


Då var det min tur att få sovmorgon idag, men ändå är jag lika förbannat trött som vanligt. Hade tänkt göra en del städning och målning idag men det blir nog inte mycket av det. Sixten är iallafall på ett strålande humör och skrattar åt det mesta.

Mannen tror vår trötthet sitter i sen förra helgen och det kan han ju ha rätt i. Först förkylning och sen snabb kurering inför festen kan nog sätta sina spår. Sen har ju faktiskt en annan satt igång med träning denna veckan också. Kan ni tänka, hela två dagar har jag vart iväg på Friskis & Svettis medelpass och ska iväg på afrikansk dans i morgon också.
Dom har gratisveckor denna veckan och nästa, så det var bara att testa på. Planen är att köpa ett halvårskort sen och försöka få av mig gravidhullet en gång för alla. Ska uppdatera er om planen kommer att hålla hehe!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Afrikansk dans är för jäkla roligt men svårt. Det är inte lätt som en skandinavisk att hänga med i de afrikanska rytmerna och svängarna! Men jag hoppas du får roligt på dansen och har bättre taktkänsla än mig ;) hehe!
Kramar

Dijana mamma till Theodore sa...

Var bor du någonstans??
Du kan alltid söka nu inför nästa säsong.
Theo har inte heller tidigare tyckt om att bada. Det är först nu när han kan sitta i baljan och känna att han har lite kontroll. Han är en väldigt försiktig liten kille:). tycker fortfarande om att hålla sig på kanterna av badbaljan:).